Lista Wstydu firm reklamujących się w reżimowej telewizji

Drukuj

Potencjalni Konsumenci towarów i usług firm wspierających reżim! Wzywam Państwa do bojkotu konsumenckiego firm reklamujących się w TVP. Podaję LISTĘ WSTYDU oraz link do tego Apelu na portalu Avaaz:

Kupując produkty firm, które umieszczają swoje reklamy w reżimowej telewizji publicznej, zgadzalibyśmy się na finansowanie pisowskiej propagandy. Firmy nie chcą kierować się elementarnymi zasadami etycznymi, a wyłącznie opłacalnością: mimo mojego apelu firmy nie wycofały się z tego kanału reklamowego i dlatego należy je traktować jako kolaborantów obecnego systemu władzy.
Na portalu Liberté! wyjaśniłem szczegółowo, dlaczego domagam się od firm etycznego postępowania: JAK ZWALCZAĆ PISOWSKĄ PROPAGANDĘ TELEWIZYJNĄ  
Oto moje wezwanie do firm, które okazało się bezskuteczne: WEZWANIE DO BOJKOTU FIRM REKLAMUJĄCYCH SIĘ W REŻIMOWEJ TELEWIZJI 
Ponieważ żaden świadomy obywatel nie ogląda teraz TVP, odrzucając nachalną reżimową propagandę, publikuję tu listę wstydu – listę firm, które należy zbojkotować.
Red. Martin Stysiak z Gazety Wyborczej w artykule Narodowe 15 zł na TVP –  wstrząs programowy, nie reklamowy stwierdza, że rynek reklam w przypadku TVP rozwijać się będzie bowiem w najlepsze. Nie ma na to naszej zgody! Tylko publiczna deklaracja firmy o wycofaniu się ze współpracy z TVP spowoduje wykreślenie jej z listy kolaborantów. 
Nie zaopatrujmy się u nieetycznych reklamodawców! Nie zgadzamy się na finansowanie reżimu i jego propagandy!

OTO LISTA WSTYDU:

  1. Marka: Lidl, Kaufland, 17 spotów Właściciel marki: Schwarz Gruppe GmbH Kraj pochodzenia – Niemcy, Branża: Handel detaliczny CEO: Klaus Gehrig
  2. Marka: Tesco, 11 spotów Właściciel marki: Tesco PLC Kraj pochodzenia: Wielka Brytania, Branża: Handel detaliczny CEO: Dave Lewis
  3. Marka: Carrefour, 10 spotów Właściciel marki: Carrefour SA Kraj pochodzenia: Francja, Branża: Handel detaliczny CEO: Georges Plassat
  4. Marka: Rossmann, 10 spotów Właściciel marki: Dirk Rossmann GmbH Kraj pochodzenia: Niemcy, Branża: Handel detaliczny CEO: Dirk Rossmann
  5. Marka: Rostil, Vedimasan, Proliver, 9 spotów Właściciel marki: Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o. Kraj pochodzenia: Polska, Branża: Farmacja CEO: Jacek Furman
  6. Marka: Kinder Bueno, 6 spotów Właściciel marki: Ferrero Sp Kraj pochodzenia: Włochy, Branża: FMCG CEO: Giovanni Ferrero
  7. Marka: Orange, Nju, 6 spotów Właściciel marki: TP SA / Orange SAKraj pochodzenia: Francja/Polska Branża: Telecom CEO (w Polsce): Bruno Duthoit

Reszta – 5-2 spoty to: Olimp Labs (Athroblock, Chela-Mag, Ginko Flav) -pharma – Poland Tauron – energy supply – Poland Agrekol sp z o.o. – agro-chemical – Poland Mlekowita (Wypasione) – FMCG – Poland Amica Wronki – Durables – PolandHyndai – Automotive – KoreaValeant/Jelfa (4flex, Sachol) – Pharma – Poland P.P.L KORAL – FMCG – Poland Polpharma (Pyralgina) – Pharma – Poland Honda – Automotive – Japan IDC Polonia (Lusette) – FMCG – Slovak Samsung – Electronics – Korean Zdrovit (Dolgit, Molekin) – Pharma – Poland Natur Produkt (Lactocontrol) – Pharma – Poland Jeronimo Martins (Biedronka) – Retail – Portugale SAB Miller (Lech) – FMCG – South Africa

Lista zawiera tylko aktualne firmy reklamujące się w paśmie reklamowym prime time i będzie uzupełniania.

 IMG_8157[1]
Czytaj również
  • Marcin Wisiorowski

    Robisz z siebie głupka chłopie z dwóch powodów.. pierwszy wynika z faktu, że taki apel w ogóle wystosowałeś.
    To jest hucpa po prostu i oszołomstwo podszyte drażniącym zadęciem.

    Powód drugi to granicząca wręcz z naiwnością ignorancja i nieznajomość rynku FCMG, który – w ogromnym uproszczeniu – jest systemem naczyń połączonych.Idąc tropem twego apelu powinniśmy przestać kupować WSZYSTKO. Jak u Kononowicza – zeby nie było niczego.Warto o tym poczytać kto jest kim i jak to funkcjonuje, zanim wyskoczy się z takim idiotyzmem jak ten bojkot.

    Do tej pory myślałem, że do takich kroków zdolni są jedynie misiowie z prawicy, a tu taka przykra niespodzianka.
    Skasuj to, schowaj i udaj, że w ogóle nie masz z tym nic wspólnego. Może internet zapomni.

    • Przemysław Wiszniewski

      Rozumiem ten afekt, ale nie rozumiem, dlaczego mamy być per ty? Nie życzę sobie tej formy od pana, nie wyraziłem na to zgody. Taką formę z pańskiej strony odbieram jako obraźliwą. Odnoszę się tylko do formy, ponieważ nie odnalazłem sensownej treści w pańskim komentarzu, poza paroma inwektywami. Trudno mi się odnosić do pańskiej kultury osobistej.